Şiirlerinizde kolay bir söyleyiş, zengin
çağrışımlarla dolu imgeler ve modern, özgün bir hava var. “Göğrafya” örneğinde bunları görmek mümkün. “içime düşüyor delik deşik yalnızlık” ve “karkış dudaklarıma adını değdirdiğim” dizeleriniz bana göre sehl-i
mümteninin güzel örnekleri. “karkış”
hem havayı hem de bedduayı çağrıştırıyor mesela. Soyadınız gibi Coşkun
bir söyleyişiniz var.
“Şehriyar”
şiirini modern bir gazel denemesi olarak okudum. “Alisa” yine sıcak bir aşk
şiiri, bol s/imge li. “BURUCİYE” Şiir
Antolojisinde yer almak da önemli. Yan sayfalarda komşuluk eden isimlerin çoğu
şairliğine itiraz edemeyeceğimiz kimseler. Pek çoğu arkadaşımız zaten. Az çok
tanıyorum.
Vildan Poyraz Coşkun’un“Gelincik Bakışlı Çocuk” etkileyici, güzel bir şiir. (Bu arada sayende bir antolojiyi baştan sona
okumuş oldum) Biliyorsun genellikle insanlar kendi şiirine bakar, diğer
sayfalara da şöyle bir göz atarlar…
Yusuf Bal’ın şiirlerini de okudum. Önümüzde Nazım
Hikmet gibi bir abide şair varken biçimsel denemeler kolay iş değil. Onun da
modern bir çağrışımı var.
Puşkin'in söylediği gibi "Ey şair! Kulak asma, sevgisine sen halkın. O canım methü sena, anlık gürültü
geçer..."
Şair Yazar
Hayrettin Durmuş
19.03.2019 / Adana
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Çorbada Tuzumuz
Araştırmacı Yazar Mehmet ANULUR (Kul Mehmet)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder