19 Temmuz 2018 Perşembe

Posta Kutumda Mektuplar Var

Kitaplar ve Şiirler

Şiirlerinizde kolay bir söyleyiş, zengin çağrışımlarla dolu imgeler ve modern, özgün bir hava var. “Göğrafya” örneğinde bunları görmek mümkün. “içime düşüyor delik deşik yalnızlık” ve “karkış dudaklarıma adını değdirdiğim” dizeleriniz bana göre sehl-i mümteninin güzel örnekleri. “karkış” hem havayı hem de bedduayı çağrıştırıyor mesela.  Soyadınız gibi Coşkun bir söyleyişiniz var.

“Şehriyar” şiirini modern bir gazel denemesi olarak okudum. “Alisa”  yine sıcak bir aşk şiiri, bol s/imge li. “BURUCİYE” Şiir Antolojisinde yer almak da önemli. Yan sayfalarda komşuluk eden isimlerin çoğu şairliğine itiraz edemeyeceğimiz kimseler. Pek çoğu arkadaşımız zaten. Az çok tanıyorum. 

Vildan Poyraz Coşkun’un“Gelincik Bakışlı Çocuk” etkileyici, güzel bir şiir. (Bu arada sayende bir antolojiyi baştan sona okumuş oldum) Biliyorsun genellikle insanlar kendi şiirine bakar, diğer sayfalara da şöyle bir göz atarlar…

Yusuf Bal’ın şiirlerini de okudum. Önümüzde Nazım Hikmet gibi bir abide şair varken biçimsel denemeler kolay iş değil. Onun da modern bir çağrışımı var.

Puşkin'in söylediği gibi "Ey şair! Kulak asma, sevgisine sen halkın. O canım methü sena, anlık gürültü geçer..."

Şair Yazar
Hayrettin Durmuş
19.03.2019 / Adana


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Çorbada Tuzumuz
Araştırmacı Yazar Mehmet ANULUR (Kul Mehmet)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder