13 Şubat 2024 Salı

"Cenne" Hakkında - Yaşar Akgül

"Cenne" Hakkında - Şair Yaşar Akgül

İlkay Coşkun dostumun 70 kadar yazıdan oluşan 155 sayfalık Denemeler kitabı Cenne'yi okudum. Ne yalan söyleyeyim denemelerin bu kadar sağlam ve güzel olacağını tahmin etmiyordum. Hemen her konuda, her alanda yazılmış çeşit çeşit denemeler. İlk okuduğumda önemli ve güzel bulduğum denemelere kendimce işaretler koyuyordum ama baktım ki olacak gibi değil, nerdeyse tamamını işaretleyeceğim, vazgeçtim. Yeni yeni, belki de benim yeni duyduğum birçok sözcük var kitapta. Yeni yaklaşımlar, farklı yorumlar. Yazılar yormuyor insanı ama bu onun harcıalem olduğundan değil sadeliğinden. Ben severek okudum. Umarım siz de alır siz de keyifle okursunuz Cenne'yi. Tekrar teşekkürler İlkay Coşkun kardeşim. Gönlünüze sağlık, kaleminize bereket. Selamlar ve dualarımla. 

Yaşar Akgül
Kilis / 12.02.2024


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder